aku raser hobi aku due tige arini ialah  menyakiti hati sendiri.. bab tu aku memang pandai... sangat2 pandai.... raser cam nak buang hati ni kat tepi longkang...raser cam takleh nak bernafas... aku dah sesak nafas.... raser cam dah separuh nyawa....   takpe ni ujian Allah.... kalau aku lepas ujian ni dengan penuh saksama maka syurgalah tempat aku... ya allah, sentiasa lah bantu hamba kau yang lemah ni...huhuhhu aku redha dengan segalanya... wat la aper sahajer yang ter bek untuk aku... tiber2 raser cam nak jadi terminator plak.....dapat kapel ngan john connor...huhuhu

2 ulasan:

  1. ha, boleh pun buat ulasan...hahaha...hai ain..nak komen post lain lah.

    BalasPadam
  2. hahaha..komen la......huhuhu

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.

Copyright © / hambaAllah

Template by : Urangkurai / powered by :blogger