Hari ni aku mendecide nak mulakan segala2 nya dengan baru.... biarlah ape orang nak kate...huhuhhu.. aku tetap aku.. Nasihat abang Wan maseih segar dalam ingatanku... Letak Allah yang paling utama didalam hati kerana Allah yang paling menyayangi diri kite.. Tiada siapa yang menyayangi kite lebih dari-Nya... Dah banyak petanda2 kiamat nak dekat... Aku takut terlupe nak siapkan dari segi mental dan fizikal untuk menghadapi hari kiamat.... Agak2 sempat tak nak wat preparation.. Ya Allah, ku harap ko ajari aku bagaimana untuk menjadi hambamu yang sempurna,bagaimanae untuk menjadi seorang Islam yang diinginkan oleh -Mu... Janganlah ko tinggalkan aku di kalanagan orang2 yang ko murkai... kerana aku ingin berada disisimu Ya Allah... Siapalah aku tanpaMu.. Ya Allah, ko kurniakanlah aku,ahli keluarga ku, adik beradik ku, rakan-rakan ku, orang yang ku sayangi, guru-guruku, orang sekeliling ku, umat islam diseluruh dunia dan seluruh makhluk merangkap hambaMu ya Allah dengan petunjuk dan hidayah Mu ya Allah kerana tanpa hidayah dan petunjuk Mu ya Allah masakan kami dapat meneruskan hidup diatas muka bumi ini Ya Allah..... kasihanilah kami Ya Alalh.. aku harap kecintaan kami terhadap Mu dan Rasulullah makin bertambah tiap hari....aaaminnnn

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.

Copyright © / hambaAllah

Template by : Urangkurai / powered by :blogger