Kenapa iz? Huruf 'I' diambil dari huruf ke 2 nama aku dan huruf 'Z' diambil dari huruf ke 2 name sahabat lelaki ku...erm nak gelar die camne ek.... seorg yang sentiase membela ku tak kire aku susah atau senang. Nama die adelah Mohd Azrul Anuar Md Zain.. die sangat baik sebagai seorang kawan.. walaupun orang kate die jahat tapi dalam hatiku die tetap yang terbaik...pernah aku tanye kenape slalu jage aku,protect aku?? die pun aku kate aku dianggap seperti adik nye... kerana aku dianggap seperti adik nye... dalam hatiku die tetap se org abg yang bek terhadap aku.... klw nak citer pasal die 3 hari 3 malam tak habis..nanti aku citer dan aku akan upload gambar dier tapi aku takder gambar terbaru...huhuhu.... huruf 'Z' diambil dr huruf kedua namernya Azrul..... segala2 dalam hidup aku berkaitan dengannya..... dari awal hingga akhir.... lelaki yang paling aku suke selepas abah aku.. tapi bukan cinta!!! nnt aku citer...sebbab aku kene siapkan paper induksi aku..malam ni nak print.... klw nak tau 187685 tu pun terselit no die... so nnt lah....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.

Copyright © / hambaAllah

Template by : Urangkurai / powered by :blogger