Tadi dalam kul 9...aku g lar siapkan keje kumpulan tuk induksi...huhuhu.. Tau je la mulut kepoh aku ni... akap tak henti2.. pastu merepek2... borak ngan k.yah...ngan k elena....k.kamisah dan sume org r... tibe2 ader satu ustaz group aku  ni datang then out of the blue die tanye aku aku tak konpem die gune perkataan nak ker? atau boleh? kite blasah je la k.."nak tak sayer bagi gambar awak dekat org" dalam hati aku giler ker ustaz ni??? mau tak terkejutnye aku.... tibe2 kakak ni menyampuk"ustaz, awak ni salah tny r.... marah tak?"tibe2 ustaz ni bukak citer yang dulu mak die suruh kawen umur 17 tapi akhirnye die kawen umur 30... pastu die tambah lagi katenye muke aku same cam anak murid die...huhuhu pastu kakak2 ni pun menyampuk"patut la ustaz asyik kehulu kehilir je dr tadi....? ustaz tu pun jawab"kite dah tue ni ader style nak tny" aku tak paham mende yang diorg cakap...last2 aku terpinge2...padehal aku org yang ditanye... dalam pader kiter org berborak 2 tiber2 firdaus blah cenggitu jer... firdaus ni satu group aku gak tapi die mude setaun....then k.lia pun menyampuk"die malu tu " pe motif plak die nak malu...??? aku tak pahamm???? akhirnye aku tak paham sampai habisss..... tapi jika allah izinkan aku kawen, aku hrp bile aku bersame teman ku itu aku akan dapat berjihad  seperti isteri sahabat nabi... berkahwin atas nama allah supaya syiar dapat ditegakkan... aku mahu kan agama supaya cinta aku terhadap allah akan makin tebal dr hr kehr....aaamiiiinnnnnn

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.

Copyright © / hambaAllah

Template by : Urangkurai / powered by :blogger