azrul.....darjah 1...

     
         Hari ni nak citer sket siapekah mohd azrul anuar dalam hidupku.... kenape hidupku berkait dengan nyer.... kenaper die sumber inspirasi ku..... kenaper juger dier sahabatku yang paling aku suke dalam dunia ni.... suker sangat2.... dilahirkan pader 7 Jun 1985 pader pukul 2 lebih.... ditakdirkan aku bertemun dengannye pada hari pertame masuk ke sekolah rendah pader tahun 1992.....inilah adelah part 1 kesah aku dan dier..... kirenye pader waktu itu die adelah jejaka idaman dikalangan budak darjah 1... budak paling ensem la katakan.
Perkenalan aku dan die bermula apabila keputusan aku ok dalam bulan tu dan aku ditukarkan ke kumpulan A... bersambung
.     




0 ulasan:

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.

Copyright © / hambaAllah

Template by : Urangkurai / powered by :blogger